Jednu z hlavních rolí v akčním trháku Uncharted si zahrál i Hyundai Tucson. Aby byl připravený na náročné filmové dobrodružství, prošel důkladnou proměnou, během které se z Tucsonu stal Beast. Prohlédněte si všechny prvky, díky kterým se neztratí ani v náročném terénu.
Technické centrum amerického zastoupení Hyundai dostalo na kompletní přestavbu rodinného SUV na drsný offroad šibeniční termín – pouhé dva týdny. S výzvou se nicméně popralo více než statečně a auto zásadně proměnilo po stránce designu i funkčnosti. Šedě lakovaná karoserie s matnou povrchovou úpravou nejen skvěle vypadá, ale hlavně nese spoustu praktického vybavení.
Tucson s pohonem všech kol HTRAC dostal v první řadě zvýšený podvozek a speciální offroadová kola Rhino Armory v černém provedení obutá do terénních pneumatik o velikosti 33“. Aby se obrovské pneumatiky vešly do poběhů, bylo potřeba výrazně upravit karoserii, která dostala rozšířené nástavce blatníků připevněné odhalenými šrouby.
Naviják v předním pomocném rámu je připraven pro případné vyproštění z náročných situací. Díky takzvanému šnorchlu zase může Tucson projíždět i hluboké brody. Sání vzduchu je s jeho pomocí vyvedeno až nad úroveň střechy, takže nehrozí, že se do motoru dostane voda.
Plnohodnotné rezervní kolo nesmí chybět žádnému offroadu. Pokud jde o pneumatiky, Hyundai použil nekompromisní sadu Nitto Trail Grappler s vyztuženými bočnicemi určenou primárně pro jízdu v kamenitém terénu a pouštích.
Přídavná světelná rampa je nezbytností, aby mohla výprava pokračovat i po setmění. Beast je vybaven rovnou dvojicí širokých LED panelů. Jeden je upevněn na ocelovém předním rámu pod maskou chladiče, druhý na střešním nosiči.
Dobrodružné cesty divočinou mohou trvat i několik dní, proto Tucson v rámci úprav získal dodatečný úložný prostor na střeše. Ocelový rám je připojený k originálním střešním nosníkům. Držáky v prostoru zadních bočních oken zase slouží k přepravě kanystrů s palivem.
Karoserii a životně důležité komponenty auta obklopuje množství robustních kovových výztuh. Kryty motoru a podvozku chrání pohonné ústrojí před nárazy kamenů, masivní přední nárazník zabraňuje rozbití světel či poškození chladiče a trubky po stranách jsou ochranou proti promáčknutí prahů.